Kommentarer är avstängda.
Hej mitt vinterland
december 8th, 2012
Snö har det kommit i veckan och bäddat in trädgården med ett vitt täcke. Passade på i fredags kväll att ta lite nya bilder. ”Det onda har vingar, det goda rör sig med snigelfart” Hälsningar Birgitta o Håkan
postat under Håkan skriver | Kommentarer (2)
2 Kommentarer till “Hej mitt vinterland”





Ljuset – en bristvara i december.
Vackert, vackert är ljuset som flödar i er trädgård!
Hej Gunilla
Vi har kallt som attan nu på morgonen. Hoppas allt är bra med er. Vi ses. Håkan